Jag måste bara klaga LITE mer

Alltså
varför händer det här mig?
Förra sommaren låg jag i lunginflammation i slutet av juni och början av juli. Sedan fick jag inte göra ett skit på två månader för att återhämta mig. Det var inte roligt. Jag missade en festival jag sett fram emot jättejättelänge.

Och nu får jag reda på att jag kommer känna mig trött i TRE MÅNADER efter att det här har gått över. Jag trodde det var lugnt när jag blev frisk, men tydligen kan min mjälte spricka (det kan faktiskt hända, det hände en av min pianolärares elever för att hon inte tog hänsyn till sjukdomen) om jag blir klämd eller faller eller något. Kul det kommer bli på de två festivaler jag har att se fram emot. Ah nej, det här suger verkligen.

Kommentarer
Postat av: astrid

I will protect you with my giant BODY!!!!! nej men ärligt. blir det för vilt på death cab så kan du och jag ha party en bit ifrån kaoset. elsa is left to die in her lyckorus.

2012-05-24 @ 20:59:14
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Emma

åhnej! :( tre månader är ju en evighet!

2012-05-26 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0