Asså vädret...

Jag undrar om ödet seriöst bestämt sig för att låta mig ligga sjuk hemma hela 2012. Orkar inte ta hela historian om mina missöden igår, men REGN, just saying. Idag tog fan priset! Jag försökte ta mig hem från skolan typ tre gånger, men varje gång jag gick ut började det spöregna så jag fick gå in igen. Till slut gav jag upp och när det bara regnade liiiiite sprang jag ut till cykeln, och PRECIS när jag låst upp den började det regna jättemycket. Jag blev arg och trotsade regnet genom att cykla hem i alla fall. Alltså, det började spöregna värre än nånsin. Jag skrattade typ hela vägen hem för det kändes så skrattretande alltihopa. Hahahahahahha. Det var dock rätt härligt att cykla i regnet när jag gav upp att försöka hålla håret torrt. Jag drack varm choklad och sådär när jag kom hem så jag borde inte bli sjuk igen...
 
Det slutade regna så fort jag kom hem. Och sen dess har det varit fint väder. Hahahaha.
 
jaa.. där var man torr och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0