eh ja

Jag är ju fortfarande sjuk så mitt liv är inte så jäkla spännande. Har mest suttit hemma och haft ångest över att jag inte har någon ork till att plugga eller ens göra roliga saker. Franco var här och tog hand om mig för ett par dagar sen, då var jag glad. Nu väntar jag på Elsa som är påväg hit, vi ska plugga järnet medan jag är på benen. Hon är så snäll som stannar hos mig istället för att röja i Uppsala denna kulturnatt. Fattar inte att jag missar kulturnatten, vad är det här för skit?!?!!?!??!!!!! Hursomhelst är jag en mus, och det är fint.
 
 

Kommentarer
Postat av: a

söt

2012-09-08 @ 21:02:23
URL: http://kattenastrids.blogg.se
Postat av: ELIN

så fiin

2012-09-11 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0