I can't believe a damn thing you say anymore

Gav precis upp kemin och känner mig jättedålig. Glömde kvar böckerna på Vox i fredags HAHAHA. Och stället har ju inte öppet på helger så jag har fått plugga kemi utan kemibok... Det har verkligen gått trögt och jag har ingen koll och det känns som att jag pluggar utan framgång så FUCK THAT. Det får gå som det går.
 
Jag har iaf haft en awesome helg. Jag åkte till Stockholm igår och pluggade på Waynes med Franco. Skitmysigt, om man bortser från pluggandet. Jag hade tänkt sova hos Elsa den kvällen för hon hade Lukas och Tua över, men jag hann bara träffa de i en timme för sen ändrades planerna och jag mötte upp Franco igen och gick på Mud Walks releaseparty på Debaser. Fan vad awesome. Dör. Trummisen i Mud Walk är alltså min största inspirationskälla genom tiderna och bandet hon var med i innan Mud Walk betydde väldigt mycket för mig. För tre år sedan var jag rätt förkrossad över att de splittrades, tänkte att jag aldrig mer skulle få uppleva det där lyckoruset jag alltid fick när jag såg de. Men tänk! Jonna, trummisen, skaffade ett nytt band och de har as you see kommit långt. Och lyckoruset fanns minsann kvar där inom mig. Jag hade en sjukt jävla nice kväll och dansade fult med min boy halva natten. Kul att få uppleva lite annat än vanliga klubbar;  annan musik och annan dans och annan stämning liksom!
 
Imorse åkte jag tidigt från Franco för att äta frukost hos Elsa, men HAHA glömde mobilen hos honom så han fick möta mig på centralen efteråt. Stackarn som tänkte sova.
 
Detta är inte en lika bra kväll. Hata kemi. Hata alla talangfulla pianister som är mycket bättre än jag.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0