harintetidförrubriker

Okej en snabb update eftersom jag kommit på att jag inte kommer hinna blogga under de närmsta dagarna och när jag ändå fått ett så jävla bra flow på mitt bloggande vill jag ju inte förstöra det hehe okej så denna vecka har jag mest repat eftersom Old Sparky har konsert på Vox imorgon hehe fett nervös vi ska bara spela två låtar men hehe fett nervös i alla fall jag har ju förfan inte spelat trummor på hela sommaren men det gör ingenting FÖR DET ÄR STARBUCKS gillar mina internskämt som bara Elsa förstår hah idag har jag jobbat och blivit fett yr och gått hem och fått besök av Niklas det var ju kul han skjutsade mig till repet sen och ah ni har ju hört cykelhistorierna där Niklas är inblandade denna gång vinglade han över bron med en skrikande Sylvia på pakethållaren när han plötsligt skriker FAN AINA SYLVIA DET HÄR ÄR INTE BRA lol men de brydde sig inte fett safe repet gick bra osv ochhhhhhhh ikväll var jag på tjejkväll och snackade om killar tihithihtithihihihihihihihhihih nu ska jag sova och helvete vad jobbigt det var att skriva utan skiljetecken det tar ju förfan längre tid än att skriva med men vill bara att ni ska fatta att jag är fett stressad för det är jag hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0