Yes

Imorse blev jag och Nashy störda mitt i morgonens prime-time pga att Pepsi(core) aka dumkatten inte kände sig så kry. Vi fick ta honom ut på äventyr till Ekeby. Stackarn, som normalt brukar springa flera kilometer när man närmar sig honom, var så rädd att han vart helt paralyserad inne hos läkarn. Fick spruta och grejer men rörde sig knappt. Lilla :( Dock tror jag inte att det är någon större fara med honom. Får se provsvaren imorgon, men är inte så orolig. Katten tar ju efter sin matte (husse? Aldrig hållt reda på dedär. Finns det inget motsvarande hen?). Han har SWAAAAG bah och blir aldrig sjuk. *host* *literally host* 

Vi var borta tvååå hela timmar (under vilka jag lyckades tappa min mobil OCH hitta den.) Och eftersom UL inte förstår att folk bor i Hågaby har de dragit in bussar nu på sommaren, vilket betydde att hela min mys-planera-sommar-chilla-äta-godis-dag blev till en springa-till-bussar-leta-efter-katt-burar + jobba-och-ha-Full-Patte-Maraton-för-mig-själv-dag. 

Venne riktigt vart jag vill komma med detta. Kände bara för att blogga.
SNART ÄR DET STREJK HÖRRNI! TAGGA! Regionaltågbiljetter (lokaltrafik överhuvudtaget) är INTE inräknat i min budget så HAH vi får se hur plankardrottningen fixar detta. Ah well
 
Ska käka mitt godis nu iaf. Babe lämnade lite Ahlgrens bilar i min väska. Tyvärr, som den goda dotter jag är, visade jag detta för mamma som snabbt gömde påsen.... typ under soffkudden? För att "Iris inte skulle se". Skulle inte förvåna mig om allt är slut. 
 
PUSSS och KRAAAM! Och åh föresten, har inte glömt bort att jag går på acnebehandling (liksom hur glömmer man att man lever i rent helvete) och KOMMER att köra en update senare ikväll. Förmodligen inte senare ikväll, men någon gång inom det närmsta året i alla fall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0