ADDEDUBORDEKOMMENTERA för du är den enda som läser min blogg tyup.

Igår natt dog min faster av en hjärtattack. Det kom verkligen som en chock. Vi stod inte varandra så jättenära men hon hade ändå alltid varit där! Känns konstigt att hon är borta nu. Mest sorgligt är det när man tänker på hur lycklig hon verkade, och på hennes nära och kära :/  Vila i frid faster Maud <3
Tröstade mig med en hel del godis som egentligen skulle till Nikola HEHE (tanken som räknas).
Filmkväll på kvällen, asnajs :) Såg star wars (men mina ögon blev trötta -inte jag. det var konstigt.- så jag såg knappt något) och någon annan film med John Cleese. Tror det var clockwise för den handlade om tiden men är inte säker. JOHN CLEESE ÄGER!
Sen sov jag över hos Adde, och fick frukost på sängen på morgonen c: Nybakat bröd mmmm <3 Den här dan har vi mest spenderat framför datorn. Satt med ett sjuukt jobbigt balongspel i två timmar :(
Testa!

http://www.hamsterpaj.se/onlinespel/moore-bloons

Jag har tråkigt och måste göra en miljon saker nu men ORKAR inte.
HUR SKA JAG FÅ TAG PÅ EN KLÄNNING TILL SKOLBALEN!??!!!???!!! DÖR.
Musikprov imorn. Dör igen. och engelskaföredrag. dör ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Adde <3

Awww inte dö :c <333 Älskar dig

2010-04-18 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0