Fira Fira Fira!

JAG KOM IN PÅ KATTEEEEEE!!!!!! Och Blongruden kom in på sin spetsestetlinje på Boland så ikväll ska vi fik-fira!Kulkul.
Nu sitter jag och pluggar musik. Inte lika kul. Och inte blir det roligare av alla 100000000 andra läxor jag har. Kemiprovet skulle vara gjort för en och en halv månad sen. Jag har inte ens börjat plugga. Eller jo, men det var först i förrgår jag började förstå någonting. Vad har jag gjort för att vara så dålig i NO?????!!!!!
Tack gode gud att du gav mig förmågan att vara bra på svenska i alla fall. Vår svenskalärare sa att det gick bra för mig på nationella. Tjoho typ. Och fick MVG för vårt grupparbete med Tristan och Isolde :) Då blev det värt mitt hårda jobb med filmen.
Ett helt inlägg om bara skolan. Vad jag är tråkig. 

Här är en bild på en glad Astrid som säkert är ännu gladare nu!
Bilden är från årets första picnic :) Snarkpäckabryggan ftw!



FORTSÄTT RÖSTA PÅ CENTRALSKOLAN!
http://www.metroonstage.com/artist/centralskolan

Kommentarer
Postat av: blondgrud

KALAS! ;D <3

höhö stilig bild. vem är snyggingen på den?

2010-04-14 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0