It's getting better

Okej, så jag har haft mitt livs tråkigaste dag idag. Jag var så rastlös att jag inte ens kunde äta middag! Precis när jag trodde jag skulle dö (på riktigt alltså. det var inte ens kul att läsa en prinsessas dagbok, och då är det något allvarligt fel.) kom mina räddningsänglar Sheila och Saga. Allt jag kan säga är att mitt godis som jag hade tänkt spara i några veckor inte finns längre... Kul hade vi i alla fall! 
Imorgon blir det ännu än tråkig dag om jag inte kan få med mig någon på stan, och sen på torsdag kommer ELSA! :D <3
Min förkylning är TYP borta nu. Det är bra. Jag har inget mer att skriva. Hejdå.

Ungefär sådär tråkigt har jag haft det:
För er som inte ser är jag och hitler en match made in heaven oh yes!


Kommentarer
Postat av: Adde <3

och vilka fler killar testade du? ._.



nej förlåt

2010-04-07 @ 02:17:27
Postat av: EELSAN

NU ÄR JAG HÄR, OCH JAG FINNER ETT VISST NÖJE I ATT SKRIVA I CAPS, JAG VET INTE RIKTIGT VARFÖR. JAG ÄR NOG LITE ÖVERSPEEDAD. DU ÄR FIN. PUSS

2010-04-08 @ 22:22:51
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0