TUMMEN UPP

Tummen upp för ett ASBRA schema, en skön klass och en fullspeckad lördag!
Sweet 16 på fredag, giveaways från affärer lockar alltid.
Jag älskar bryggan och subway och att ha sovmorgon och bara två lektioner på tisdagar.
Jag älskar att livet går så bra för mig nu på något sätt, och gymnasiet kommer bli GRYMT!
Jag älskar att jag ska få en kattunge på fredag och försöker glömma vart Bamse finns.
Jag älskar alla rabattkuponger i gymnasiealmanackan.
Jag älskar ALLA PÅ HELA JORDEN OCH JAG ÄLSKAR JOHN CLEESE NÄR HAN GÖR SIN HITLERIMITATION!

Mest av allt älskar jag min familj och min underbara pojkvän, jag älskarälskarälskar er! Hjärta. <3



Jag älskar igelkottar som inte är rädda för kameran också.

Kommentarer
Postat av: Astrid

söt kotte :)

2010-09-03 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0