Asså shit va sur jag blir på alla som klagar.

åh så jävla förbannad kan alla bara sluta klaga på att min blogg är tråkig?!?! asså ja kan ju inte rå för att ni inte kommenterar. de är ju fan inte kul att blogga när ingen kommenterar. ja har faktiskt ett liv utanför bloggen också asså, hinner ju inte uppdatera så jävla ofta. fan va sur jag blir. sluta klaga och börja kommentera istälet.

..............

eller så är jag inte sur alls för jag är AAAAASGLAAAAAAAAAAD FÖR RISE AGAIIINST KOMMER TILL SVEEEEERIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Men ah http://ebbayvdal.blogg.se/ (min bästa läsare <3333) klagade på att mina inlägg är så tråkiga. Jag tycker att Ebba ska uppskatta att jag tipsar om massa bra tävlingar, och vara med i de så hon kan vinna lite fina födelsedagspresenter till sig själv för hon kommer inte få några av andra om hon är såhär vresig.

Jag sitter nu på engelskalektionen med massa söta tjejer (fast hon till vänster om mig är inte riktigt söt, och hon luktar kaffe). I be eyein' this with pleasure! Idag vaknade jag extra tidigt för att äta upp min chokladkalender som jag ska ge till mina föräldrar sen. De gillar ju ändå inte chokladen. Fast chokladen var jätteäcklig, det är inte okej med choklad från förra året...

ja det finns ju inte så mycket mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh ingen kommenterar på bloggar förutom folk som länkar sina egna och de gillar bara sig själva.

vi beundrar i tystnad!!!

2010-12-02 @ 08:53:42
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/
Postat av: GÖMD i mörk gränd

sylvia! :D

2010-12-02 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0