Beslut.

Jag hatar att ta beslut.
Varje gång jag ska ta ett beslut tänker jag "Det här är det svåraste beslut jag någonsin kommer ta".
Jag är ganska säker på att jag kommer ta ett svårare beslut någon gång i livet, men jag har nog aldrig stått inför ett sånt här svårt beslut.
Eller har jag?
Jag har stått inför exakt samma beslut förut, men det hela gick bara åt till tårar och tankar och ångest, sen löste sig allting av sig självt. På en gång. Jag tror inte att det här kommer att lösa sig, inte på en gång.

Men nu ska jag sluta deppa, jag har mått sämre. Det är en fin dag idag, synd att jag inte kan njuta av den, men det är vackert att se. I helgen är det julmarknad igen och veckan efter blir det julhandel och sen julafton :) Igår kom Sheila förbi med en bra bok och té, tack ♥ Vet inte hur mycket té jag druckit de senaste dagarna..
Annars lever jag mest på avocado, crossianter och glass, vilket inte är mig emot. Jag gillar glass. Och jag såg precis klart första säsongen av Glee, vilket iofs är sorgligt, men det finns ju massa fler säsonger. Och min hy börjar ge med sig! Har våldtagit den med massa salvor och masker och grejer, nu ser det lite bättre ut. Skönt som tusan, ska be pappa köpa hem någon salva som någon på flashback tipsade om.. Efter fem års slit ska acnen bort, det är mitt mål just nu. Livsmål är bra att ha!

Vill tillbaka till skolan nu, blir bara mer stressad av att vara hemma. Orkar inte plugga hemma, gör det bättre i skolan. Nästa år ska jag verkligen bättra mig, jag vet ju hur viktigt det är...



Förstår ärligt talat inte hur jag fick min hy och mitt hår så bra där. Haha.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

SYLVIA snäll som jag är kom jag på nya tips till dig :D

.. så

byt sängkläder ofta och låt aldrig håret nudda ditt ansikte, sätt upp det när du sover.

Även om det är kallt och vinden fryser sönder fejjan på dig - gå inte med halsduk etc på ansiktet.

drick vatten.

ät inte choklad. alls. sad but true story om du verkligen verkligen vill få fin hy snabbt.

2010-12-15 @ 23:50:57
Postat av: Sylvia

Tack! :)

2010-12-16 @ 07:57:07
URL: http://desquerida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0