But I die, without you

Hur är det möjligt att sakna en person såhär mycket när man setts för några timmar sen?
Kärleken har sina baksidor för inte är det kul att inte kunna sova utan sin älskade bredvid sig.
Jag älskarälskarälskar dig och du är värd så mycket.
Jag kommer aldrig att glömma dagen du sa att du var kär i mig
och dagen du kysste mig hejdå, och dagen du kysste mig på riktigt.
Och dagen du steg upp tidigt när du kunde sovit bort allt, och vinkade åt mig när jag åkte bort och gjorde mitt största misstag någonsin, som bara du av oss två kan förlåta.
Och alla dagar med dig, jag glömmer inte någonting. Du och jag - vi är så rätt. Vi var det från början också.
Du är fin - jag är kär - du är min - du är perfekt - du är underbar - du är allt




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0