Dag... 6/7 - Min dag i bilder. Fast inte i bilder. Min bästa vän.

Har inte fotat mycket idag. Fotar imorgon istället och skriver om min bästa älskade sötaste finaste vän istället :)
Har flera bästa vänner - men väljer att skriva om en. Elsa.
Vi blev vänner genom Eira. Eira är min bästa vän med ♥ Eira och Elsa är liksom det bästa jag har.
Eira och jag pratade i telefon en dag för väldigt länge sedan, jag tror jag var 11 år. Hon hade Elsa hos sig då och de var mitt uppe i en kärlekskris :) Av någon anledning fick jag Elsas msn och vi började chatta. Mest om saker som "åhh hur är vädret i Uppsala då?" HAHAHAHAHAHAHA men efter ett år var vi sjukt nära varandra, vet inte riktigt hur det gick till men jag är så glad över att det.. gick till :D

Det här är mina bästa vänner, tycker att de är de vackraste som finns;


Jag och Elsa blev bästabästabästa vänner innan vi ens träffade varandra. Vi pratade om allt, i telefon och på msn, och det är galet hur mycket hon har hjälpt mig igenom! Hon får mig alltid att kämpa vidare. Jag kommer aldrig ge upp sålänge hon finns. Och hon finns, alltid. Hon är alltid där för mig, förstår mig och får mig att känna mig älskad på ett sätt som ingen annan.

Vi träffade varandra för första gången när jag var nästan 14 och hon nästan 13. Jag åkte till Gotland och hälsade på i hennes skola, hon och Eira gick i samma klass då. Kommer aldrig att glömma ögonblicket då jag såg Elsa i dörren och slängde mig över henne och kände mig jättepinsam efteråt, men det gjorde ju ingenting för det var ju ELSA.


Hjärta.

Ja, och nu har jag ännu fler anledningar till att åka till Gotland :) Fast ibland hatar jag att Elsa bor där. Om hon bodde här skulle jag ha en vän att kunna åka hem till när som helst och prata om allt som finns att prata om, och dricka té och baka scones och ha picnic varje gång det regnar och kolla på väderkvarnar som flygit från Gotland till Uppsala tillsammans med massa älgar, och göra sånt där som gör mig och ingen annan lycklig. Förutom Elsa. Elsa, du är perfekt. Du är den perfekta vännen och jag älskar dig.


Första gången Elsa var hos mig ˜♥ Våra planer förstördes lite av regnet, men det är nog det bästa med Elsa, att man kan ha kul hur vädret än är, och hur tråkigt man än har.

Jag är helt säker på att vi kommer vara bästa vänner så länge vi lever, för jag har ingen (förutom familjen och Adde) som står mig så nära. Tack för att du finns, tack för att du hjälper mig och tack för att vi är bästa vänner.


HAHAHAHAHAHAHA små vi var.

Puss.



Jag vet inte vad mer jag ska skriva, det behövs inte. Båda vi vet hur mycket hon betyder för mig, och hur mycket jag älskar henne.

Dessa två bilder gör mig lyckligast i världen eftersom det är allt jag älskar (nästan) i en och samma bild. Speciellt den nedre.



Kommentarer
Postat av: elsa

sylvia, sylvia, sylvia, sylvia.

jag kommer alltid att fortsätta förklara för dig hur mycket du är värd, hur mycket du betyder för mig, trots avundssjuka, avstånd, livsfaser, trots allt. allt. du är min hjärtevän. bosomfriend. kindred spirit. Min bästa, bästa Sylvia. Vår vänskap är värd allt i hela världen. jag älskar dig!

2010-12-22 @ 20:55:48
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0