DU FÖRSTÖR MIG ALDRIG

Är hos Adde nu. Han är assjuk men det bryr jag mig inte om. Kommer typ bli smittad. TIEEEEEEEEEEEEEEP.
Adde ligger i sängen och gör saker med min dator, jag tror att han har förstört den eftersom han säger "oooh fuuuuck" och "Vad faaaan har jag gjort?" Hela tiden. Fast nu lär han lägga undan den för hans favoritprogram Paradise Hotel börjar ju <333333333 HAHAHAHAHAH JAG HADE RÄTT!

Är pepp inför imorn då jag och mina vänner ska tröstäta ben & jerrys på varma gubben :)
Nu ska jag spela lite red ball. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: TonyHawkssister

TRODDE ALDRIG ATT ADDE SKULLE GILLA PARADISE HOTEL!! xD men ska inte säga nått,tittar oxå på det hihihi

2010-12-03 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0