Girl's night out

Måste skynda mig att blogga, älskling är här, men i duschen nu.

Hade världens bästa fredagskväll med mina tjejer igår. Tar det kortfattat, blir så tråkigt att läsa annars.
- skulle provat linser men de hade inga som passade mitt specfel inne, så ska prova efter nyår istället.
- satt på donken i några timmar med Elin, Emma och Erik som kom och gick. Och så Emmas vän och hennes pojkvän som var där en stund.
- träffade Niklas och vi skrek ganska mycket i hans telefon när han pratade med Klas.
- blev bjuden på subwaymacka av fucktard, tack snutten <3
- satt på donken igen med Emmas vänner, de var snälla.
- Klas kom.
- Klas och Niklas försvann.
- Jag, Emma och Elin gick till ungdomens hus. Erik försvann. Sen kom Erik.
- Vi gick till grand, n o s t a l g i.
- Jag och Erik hade ganska kul!
- Åt kladdkaka på genomfarten, såg på lite bra musik.
- OPHIIILLIIIIAAAAAAAAAAA, jag och Erik hade mer kul.
- SKAnsen, lycka.
- JAG KOMMER VINNA HÅKAN HELLSTRÖM BILJETTER!
- Något dansgolv, vi dansade mycket, jag och fucktard.

Jag har så ont, så jag får inte av mig min bh. Hejdå!








Kommentarer
Postat av: Emma

sorry att behöva säga det men...

du kommer inte vinna några biljetter till håkan FÖR DET SKA JAG!

2010-12-11 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0