Här har ni svaren -

HAHAHAHA, julafton;

Familjen + mormor & morfar sitter och fikar och pratar. De kommer in på hur det går för mamma och pappa på jobbet -

Mamma: Jamen vi har startat aktiebolag nu!
Pappa: Nej, det har vi inte, vi ska göra det i Januari..
Mamma: Jaha!
Iris: Vad är ett aktiebolag?
Mamma: Men det är... jag har ingen aning.
Mormor: Jaha, och vad har ni för titlar på ert aktiebolag då? Är du revisor, Giesela?
Mamma: ...
Pappa: Nä.. du är Vice VD tror jag.
Mormor: Och vad är du då?
Pappa: Eh.. VD, tror jag.

De fortsätter prata medans jag zappar in på nån random dokumentär om änder i Japan. Mormor kollar på tv:n
"KOLLA! KYCKLINGAR!"
Mamma: Neeej det där är ju aaankor!
Jag: Änder, annars..

Och folk undrar varför jag är "korkad?" ??!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0