I know I'm not alone

Livet känns ganska bra nu.

Min bästa Erika kom idag, vi tog en promenad för att hämta min mobil som hade kommit, men ödet tyckte inte att jag skulle få den idag, och jag tycker inte riktigt om Ica Västs system. Så vi fikade på storken istället, pratade om hennes kille, ihp <33 Sen åkte vi hem och skrattade åt mina gamla dagböcker och alla snuskiga detaljer jag skrivit ner. Och så spelade vi red ball, förstås. KLARADE SPELET VAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!! <3

Sorgligt att Erika behövde åka hem så snabbt, tiden går fort när man har roligt. Saknar henne redan, så underbar tjej!
Kände att jag var aldelles för glad för att sitta hemma så åkte hem till Astrid där Simone och Ylva var :) Vi såg The last song, ÄLSKAR FILMEN, ÄLSKAR MILEY, ÄLSKAR LILLKILLEN FÖR HAN SER UT SOM ADDE NÄR HAN VAR LITEN.
Sen spelade vi gitarr och piano och sjöng. :) Vi är så bra, right?


Tack Am för en fin pratstund igår natt, det behövdes <3

Kommentarer
Postat av: Emma

har du klarat ut red ball nu? xD

2010-12-05 @ 00:37:51
Postat av: Sylvia

JA!!

2010-12-05 @ 11:12:31
Postat av: Anonym

miley <3

2010-12-06 @ 20:04:26
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Joe Jonas

O-m-g, Miley's just soooooo hot! Man, I miss that gurl. And Taylor too. Damn it I'm such a piggish bastard. :(



P.S. Pehaps we should hook up, S? ;) D.S



XOXO Joe

2010-12-06 @ 20:07:45
Postat av: Shimo Angel 16 och gravid

Uw har velat se the last song bara för att xD Nu när du skrivit om den (på ett positivt sätt haha) så måste man ju bara kolla påren! Och naw, tack själv du :) <3 Du uppdaterar mycket nu för tiden, det är bra :D

2010-12-10 @ 21:56:03
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0