I need you now

Vaknade upp nyss för att jag glömde stänga av väckarklockan igår. Hade gärna sovit längre för vaknade och märkte att jag blivit mycket värre. Börjar tveka på om jag blir frisk till julafton, eller ens nyår.. Det verkar inte vara meningen att jag någonsin kommer få ett bra nyår. Och julmarknaden är i helgen, sista chansen för mig att få ihop lite pengar till julklappar. Inte för att jag kommer hinna fixa julklappar. Och på lördag kväll tänkte jag käka sushi med Alexander och några till i gamla klassen, men det missar jag också. Plus filmkvällen de ska fixa imorn.
Alla grejer jag längtat efter så länge nu bara skiter sig. Försöker hålla humöret uppe, men det är svårt nu. Känner mig så nere, behöver uppmuntring.

Lyssnar på youtube och orkar inte riktigt stiga upp. Snälla någon gör så att jag blir frisk. Det här är så otajmat... Hur gör man det bästa av den här situationen?



Kommentarer
Postat av: Emma

du har fortfarande klassfesten att se fram mot iallafall :) finns här <3 och krya på dig!

2010-12-16 @ 09:05:44
Postat av: Sylvia

Vilken klassfest? När? <3

2010-12-16 @ 10:09:13
URL: http://desquerida.blogg.se/
Postat av: Emma

u know, vi snacka ju om att supa me klassen :3

2010-12-16 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0