Jag <3 Julen

Det bästa med julen är att man har en riktig ursäkt till att vara onyttig.
Fast jag har en tendens att komma på ursäkter till det vilken dag på året det än är.
Tänker bara äta onyttigt shit fram till nyår, sen ska jag bli.. bättre. Ja.
Idag bad mamma mig köpa hem vitt bröd. Ni som känner mig vet att det aldrig händer i vår familj. Och efter att vi lämnade Iris ensam hemma finns det inte kvar någon mat i kylskåpet. Bara mumsmums och massa julmust. Förstår inte grejen med att äta upp maten och strunta i det goda? Ah, bra för mig i alla fall. Och vår frys är fylld med vaddå? Ben & Jerrys. Fast ganska smält, frysen gick sönder på tant grön HAHA :( Fryst eller inte - ben & jerrys är densamma.

För övrigt har det varit en dag inte som alla andra. Och en natt mysigare än alla andra. Vaknade upp mitt i natten av att älsklingen fick kärleksryck och kände för att berätta hur mycket han älskade mig. Sånt gillas starkt <3 <3 <3 Morgonen blev chill med guitar hero och, såklart, massa mys, tills vi upptäckte att Addes katt (Lorenzooooo) fått i sig nå gift.. Ni vet sånt här grejs i påsar som det står "Do not eat" på? Som finns i typ skokartonger. Adde köpte ny gitarr till hans guitar hero igår och då låg det en sån i som på nåt sätt lyckats hamna på golvet. Ingen var hemma hos Adde så vi ringde till alla veterinärer i stan och de hänvisade oss till giftcentralen, så ringde vi giftcentralen och de sa att vi skulle åka så snabbt som möjligt till veterinären... Så vi tog med sötkatten till ultuna, och där sa de att giftet inte var farligt. Skönt att det inte var något allvarligt, älskar den där katten lika mycket som mina egna <3

Jag och älskling hittade EN VARM CHOKLAD AUTOMAT så vi satt kvar utanför veterinären i nån timme och bara pratade. Nu längtar jag ännu mer tills efter gymnasiet, har lite ändrade planer och tänker bara låta allt bli som det blir. Hur det än blir ska jag utomlands, överallt.

Kommentarer
Postat av: Joe Jonas

MAN! That's romance I tell u. You stick to that lad, he seems like real catch. It's a shame thoe... I'm still single. ;)



xoxo Joe



2010-12-22 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0