Jag orkar inte

Är så himla stressad. Kommit på att det är därför min hy blivit värre. Så här har jag stått emot varm choklad i snart en vecka i onödan :(
Vet inte hur jag ska göra för att bli mindre stressad heller. Det är inte bara skolan, det är massa saker. Att mitt rum ser ut som ett bombnedslag gör inte saken bättre heller, men jag orkar verkligen inte ta tag i skiten. Jag orkar inte ta tag i någonting.
Orkar inte gå till skolan, för orkar inte fixa mig. Inte för att jag kan gå till skolan, inte såhär. Fast jag kanske skulle kunna, kunna gå för att göra proven vi har.
Fast jag orkar inte.
Vill att gymnasiet ska ta slut, och det har bara börjat. Har så sköna framtidsplaner men de ligger så långt bort.

Just nu måste jag bara fixa allt, ta tag i allt. Förstår inte varför jag är stressad.
Jag går samsam, jag slutar ett varje dag och får aldrig läxor.
Ändå mår jag piss nu pga av stressen, kanske mest pga av vad stressen gör med mig.

So be nice, är inte på humör för sarkasm.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-12-14 @ 22:34:12
Postat av: Astrid

Kom på De Visas julkonsert på torsdag och slappna av! :) <3 Övertala de i din klass att gå också :D

2010-12-14 @ 22:44:36
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0