Linser
ja som sagt, på fredag ska jag testa linser. Är jättenervös, tror aldrig jag kommer lära mig peta in småsaker i ögonen. Och då är det bara operation kvar som gäller, ehuum vet inte om jag vågar ta den risken. Åh men pallar inte med glasögonen länge till! Själv tycker jag inte att det SER dåligt ut, men tycker inte alls det är kul att ha de längre, de blir smutsiga var femte minut och då känner man sig så himla äcklig fastän det inte syns att de är smutsiga.. Ah och så orkar jag inte med min lugg mer, den är för lång men jag vågar inte klippa. Skaffar jag linser kommer det nog funka att sätta upp luggen på nåt snyggt sätt, för det ser helknäppt ut nu. Ser typ ut såhär utan linser, tycker inte att det är så stor skillnad men många andra tycker det o:


Mina ögon ser rätt äckliga ut, jag vet, men ignorera. Kommer börja sminka mig när jag blir av med glasögonen, ser absolut INTE bra ut med smink på mig när jag har glasögon. Därför jag inte sminkar mig. Kej?


känner mig på något sätt mycket fräschare utan glasögon. Hm? MEN när jag väl skaffat linser vill jag inte höra att jag är sötare utan glaögon. Faktiskt så är det en anledning till varför jag är rädd för att skaffa, asså jag har ju haft glasögon i hela mitt liv så det känns som jag. Känns fel om folk skulle börja "ååhhh vad söööt du är", liksom wtf VAR JAG INTE DET INNAN DÅ? Jag tycker personligen att jag är finare utan glasögon, och därför vill jag ha linser. Det har ingenting med vad andra tycker om mig att göra, jag vill känna mig fin och kunna tycka det själv utan att behöva bekräftelse.



jag vet förstås inte om det kommer att fungera, men kanske kanske är det så att när jag får linser blir jag säkrare på mig själv. Lite i alla fall. Det mesta handlar ju om insidan, det vet man ju, men klart lite av ens självförtroende beror på utseendet.

bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer gå bra^^ jag tänkte precis likadant när jag skulle skaffa linser men det gick jättelätt! :D

2010-12-04 @ 14:16:33
Postat av: Astrid

hoppas de inte går för dig som de gick för mig :( jag kan ju inte operera heller för jag e astigmatisk

2010-12-04 @ 14:40:41
Postat av: <3

Men sluta göra massa miner så man ser hur du ser ut på riktigt då! xD Sitt som vanligt!! <3

2010-12-04 @ 16:00:23
Postat av: sylvia

Adde; men ne bara för att jag är finare utan glasögon betyder inte det att jag är fin! Jag är fin när jag gör miner; OKEJ JAG ÄR FIN

Astrid; Du gör mig så rädd.

Emma: Håll mig i handen.

2010-12-04 @ 17:58:11
Postat av: Astrid

men vad fan sylvia >.<

2010-12-04 @ 19:13:42
Postat av: Emma

klart, allt för dig <3

2010-12-04 @ 23:59:06
Postat av: Shimo Angel <3

Har inte läst bloggen din på ett tag, SEN NÄR SKAFFADE DU SÅ FIN DESIGN?? <3

2010-12-05 @ 00:33:45
URL: http://shimoangel.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Hahhahah! Nån vecka sen ;) <3

2010-12-05 @ 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0