Och så var det en jävla massa julmat.

Dagen efter julafton åkte jag till älskling. Hade köpt en receptbok, massageolja, badkula och presentkort på hemmakväll till honom så nu ser jag fram emot en myskväll någon dag :)
Han gav mig bästa presenten ever, han har sparat en summa pengar (det är tydligen ohövligt att tala om pengar offentligt.) som han tänker spendera på mig någon dag :) + två biobiljetter. Har redan planerat massor jag vill göra, och ÄNTLIGEN får jag se filmer som JAG vill se utan att han ska hålla på o klaga hahahaha! Kommer bli musikaler och tjejfilmer i 180. <3 <3 <3
Längtar tills vi ska ut, vet precis vad jag vill ha och vart vi ska äta och vilken film jag vill se osv osv osv TACK ÄLSKLING ♥ Åh och så fick jag en blombukett, världens finaste, med tre rosor och något som kallas för brudslöja tror jag, vilket var sååå gulligt, alla vet väl hur blödig jag är när det gäller bröllop och grejer?
Hade en asmysig extra-julafton med Adde, julmat, julmust och så såg vi The Holiday, bästa filmen nååånsiiiiiin <3

Nu ska jag till stan med en annan älskling, Min blondgrud :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0