Can't be TAMED

HAHAHAHA bloggar jag lite för mycket kanske? Är det inte meningen att man ska gilla när folk uppdaterar 10000010100101 gånger per dag? Jag hatar när folk gör det. Det är ju asjobbigt, tror de att folk har ett så meningslöst liv att de hinner läsa allt eller?

Bloggare nedvärderar människan.

Jag slutade läsa Kissies blogg bara för att hon uppdaterade en gång i minuten. Typ var borta från datorn TVÅ TIMMAR, kommer tillbaka och hon har lagt upp 10 nya inlägg.. Förstår inte.
Förstår dock varför folk orkar läsa alla mina inlägg. Jag är lite djupare än Kissie. Lite bättre, och liiiite snyggare, right?  Det är därför jag har så många läsare och får så många kommentarer ♥ Tänker fortfarande inte klaga på hur alla suger på att kommentera. Men alltså, ni är verkligen dåliga. Ni har tur som följer en blogg där bloggerskan inte bryr sig................................

Hahah jag är assjuk.
Tog en sån där alvedon.. En sån man suger på. Tycker inte smaken är så hemsk, förutom att den smakar SJUKDOM!!!!11! Vågar inte ta tablett, sist jag var såhär förkyld satte jag den i halsen och höll på att dö. Svär.
Kan fortfarande inte prata heller, gör skitont. Fast det är ganska chill att vara sjuk när man är jag, mamma brukar tvinga i mig massa glass då. Och så intalar hon mig att karameller har samma effekt som halstabletter :)
Det är synd om mig, förväntar mig en massa krya på dig men min helt normala klass har inte lärt sig hur man är trevlig än :) Saknar mina bebos :*





Ni är underbara.

Borde läsa About a boy nu.. slapp tydligen inte skriva analysen idag, måste maila in den. Tur att man är pro på att skriva analyser med hjälp av google.



Min världens finaste katt. ♥ Fast förstår inte riktigt grejen med honom, ska han ut står han och tvekar i över tio minuter, sen bestämmer han sig för att gå ut men så står han och ska in igen efter fem min, och så tvekar han igen. Fattar ju om man tvekar på att gå ut i det här vädret, men IN?

Vår minsta katt, den lilla kattungen, mår inte så bra just nu, han verkar helt deprimerad :( Jag lovar att han är en människa egentligen, han beter sig som en i alla fall. Hur många katter gillar vatten, äter potatis och spelar WoW egentligen?

Ska ta han till veterinären snart, innan det blir försent. Vet inte om jag pallar förlora en till katt under ett och samma år.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är SÅ mycket bättre än kissie <3



hahahaha ja, klassen är ju lite speciell men dom lär sig nog snart :) KRYA PÅ DIG! :D

2010-12-14 @ 16:46:21
Postat av: Astrid

Jag hatar när storkatten skrämmer mig. Seriöst, det händer VARJE gång jag är hos dig. Jag vrider på huvudet och där sitter den utanför fönstret och glor på mig. Blir ju vettskrämd ju!



Krya på Lillkatten från mig <3

2010-12-14 @ 17:13:15
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA fan vad charmig jag är <3 särskilt på sista bilden.



:SSSSSSSS



VARFÖR HAR DU DISSAT KISSIEEEEEEE?????? ÄR DU DUM?!??!?!

2010-12-14 @ 20:05:51
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/
Postat av: ELIN

Vi är speciella! :D schnygga bilder <3

2010-12-14 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0