Sjuk

Är jättesjuk. Aldrig varit såhär förkyld, känner mig så himla ynklig. Har fortfarande träningsvärk (eller blåmärken, hur känner man skillnaden?) sen i fredags. I början var det skönt, men nu är det bara störande. Känner mig smått handikappad, kan inte göra ett skit.
Ville jättegärna se lucian på katte också men det får väl bli nästa år. Uuh och måste pallra mig ut imorn, har en grej jag MÅSTE göra, men någon skola blir det inte, no way att jag visar mig där såhär.
Kommer säkert bli massa deppinlägg här för jag har inte ens någon lust att vara glad. Orkar inte vara sjuk, inte nu. Vill ut och julhandla, måste köpa massa julklappar fast jag inte har råd. Usch, måste sluta gå på konserter men om det är något som är värt att betala för så är det ju det :( Och så måste jag kolla efter nåt att ha på mig på nyår. Älskar att kolla på klänningar på nätet men köper aldrig, klänningar har en tendens att inte passa på mig..



Tycker jättejättemycket om den där, från Asos, men ska nog kolla på Gina istället, då kan jag prova också. Gud vad  intressanta grejer jag skriver när jag är sjuk och deprimerad.




Tycker de är rätt fina, för att vara klänningar som går att ha på en släktfest med pojkvännens släkt.Från H&M Nu ska jag bli frisk, hejdå. Tipsa gärna om affärer och klänningar.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Den översta var sjjjjjjjjukt snygg ! Kul att du massbloggar (Y)

2010-12-13 @ 19:52:01
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0