Where R U

Hallå, var är alla mina kommentarer? Hallå?

Var på stan med Astrid idag :) Var meningen att jag skulle ta hål i öronen - det har liksom inte blivit av någon gång. Har alltid fått för mina föräldrar (de har praktiskt taget tjatat) men aldrig tagit tag i det. Hehehheeheh som med allt annat jag aldrig tar tag i. Min dator är inte ens uppackad än, köpte den för typ.. över en månad sen? DÅÅLIIIIGT.
Var iaf trevligt att vara på stan med henne, kollade efter nyårsklänningar c:
Tyckte mycket om den här;



Ja jag vet hur störande det är när folk målar över sitt ansikte, men ibland behövs det..!



(Eller så skippar man ansiktet helt och fotar sina boobs istället så får man mer läsare.)

Köpte en annan klänning, fast har ingen bra bild på den. Den var ssssnygg så om jag inte hittar någon snyggare i Kista på torsdag ska jag nog ha den på nyårsafton :) ÅHH NYÅRSAFTON Har en stark känsla av att 2011 kommer bli ett grymt bra år.
Ska snart vara med Astrid igen, vi ska se på Aladin och käka ben & jerrys. Fast det ska bli en överraskning, så hoppas inte hon läser min blogg.

Btw WTF Joe, you should give me a call at once cause I'm so angry with you.

Kommentarer
Postat av: eebbbbaaaaaaaaaaaaaaaaa

:D två jävligt smarta saker du skrev. precis så det är!!



och grymt söt klänning!!!

2010-12-27 @ 20:14:35
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0