Marry me <3

Är sjuuuuukt trött. Var på filmkväll hos Tobias igår :) Vi såg Farsan och the Grudge 1. Vågade inte åka hem ensam så jag och Adde sov hos Tobbe. Vi fortsatte kolla på lite av the Grudge två när alla andra gått, men sen gick vi över till 2012. Den var FETT HÄFTIG, men så himla lång bara :s Somnade fyra så fick inte mina 8 timmars sömn som jag måste ha. Ehhheh eller inte men typ ;c Så idag har jag mest spelat WoW och kollat på vänner.




Jag är så HIMLA blödig när det gäller kärlek på film alltså! Gråter floder varje gång någon ens nämner bröllop.

http://www.youtube.com/watch?v=T-_85uxmHEg

Har ju redan sett scenen en gång, och ÄNDÅ börjar jag gråta SÅ FORT Chandler kommer in i rummet.
Jag längtar tills jag gifter mig. Det kommer bli den bästa dagen i mitt liv <3 Jag vill ha ett jättestort bröllop och min klänning ska vara finast i hela världen. Typ såhär;



Klänningen är så HIMLA söt! Skulle göra vad som helst för att få den! (förutom betala 700 000, vilket den kostade :c)
Ååååhh och jag vill ha världens finaste ring också. Stackars killen. Egentligen tycker jag det är onödigt att betala massor för en ring, men... det vore ganska häftigt att ha en ring för typ 10 000 ;) Fast jag skulle bara tappa bort den, för sån är jag.

Födelsedagspresenten jag fick av Adde var föresten en picnic :)))))) är inte det SUPERGULLIGT!? Han stod utanför mitt hus med en picnic korg och vi gick ut på fotbollsplanen och hade jättemysigt! Blev sååååååååååååå glad :* Han är den bästa pojkvän man kan få, och jag hoppas att det går så långt så att han blir min man. *hihi MAN*
IIIIIIIIIIHHHHHH nu måste jag sluta skriva för jag blir helt darrig och pirrig!

Ska dricka varm choklad. Och titta på rosen Adde gav mig som slått ut helt nu och den är röd och fin och JAG ÄLSKAR ADDE SÅ MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Adde <333

Älskar dig :D <3



Vaihelvetechatten på WoW sylvia? o.o/._.

2010-07-05 @ 01:54:41
Postat av: Sylvia

Jag vet! Querida har spårat ut helt.

2010-07-05 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0