Fläta fläta varje... kväll o så varje jul. Det är inte kul.

Hej bloggen, idag har det varit en rörande dag för jag har fått tröst av två fina vänner och en pojkvän och blivid peppad av folk på gymnastiken (vem i hela fridens namn gav mig förmågan att INTE kunna kasta en boll?). Och så fick jag té och mackor på sängen av älskAdde C:
Dessvärre fick jag beskedet om att min mormor har blivit värre. Hon har legat på sjukhus p.g.a cancer i ett par veckor nu och blivit opererad, och nu svimmar hon hela tiden :(
Jag har jobbat med tristan och isolde hela kvällen och nu tänker jag gå och fläääääääta mitt hår för det är VÄRLDENS ROLIGASTE SYSSELSÄTTNING och det är ännu roligare att hålla på med när man är dödstrött.

Jag tror jag tänker offentliggöra denna blogg nu för det vore så otroligt synd för världen att gå miste om den, och jag vill ju inte bara tänka på mig själv.

Tjejkväll imorn :) <3

Byebye!
Btw borde jag kanske fixa med designen, eller? För jag är så bra på sånt.

Kommentarer
Postat av: Adde <3

Tristan och Isolde* ;)

Hade inget viktigare att kommentera ._.



Puss <3

2010-03-25 @ 23:42:32
Postat av: Astrita

Du har en blogg! Man får gratulera (:

2010-03-26 @ 18:20:18
Postat av: TonyHawkssister

Vet hur det känns :( men som sa till mig,finns här <33 okej? Vad som än händer,det kmr bli bra!

2010-03-27 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0