Förkyld direkt.

Inatt sov jag hos fina Arwen. Vi spenderade earth hour till att äta chips och ha högläsning av En prinsessas dagbok tio framför tända ljus. Jag kan inte FATTA att jag har läst klart hela serien ;_; Så himla sorgligt! Jag är seriöst ledsen :c
Nu ska jag dricka té och äta massor av ingerfära för jag vaknade med världens förkylning och det är ju Musik Direkt och allt ikväll! Och så måste jag städa, för snart kommer Am och Martin.

Föresten, någon som vet hur man blir av med avundsjuka? Den som vet det är min hjälte.
Och den som inte kommer på Musik Direkt ikväll suger. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Bloggen, Go bloggen, go bloggen! Wooohoohohohhoo! :D

den som har det receptet får 100000000000 kärleks points av mig. proommiiise. (:



KOM PÅ MUSIK DIREKT, det kommer bli najsnajsnajs! :D



Jag är bra på att kommentera.

2010-03-28 @ 10:46:02
Postat av: astrid den fantastiska

det var jag som kommenterade nyss

2010-03-28 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0