Helgen

Både tumme upp och tumme ner för den här helgen.
Började med Stockholm. Var rätt kul. Alltid kul att vara med Adde förstås, men det var ju så sjukt dåligt väder! Blev på helt dåligt humör, tills vi hittade en Ben&Jerrys kiosk (: Och jag köpte ett par söta skor jag ska ha till balen också!



Kanske inte de finaste, men har man inga pengar så har man inte. Dessutom kan jag inte gå i högre klack än sådär, heeeeheeee.
Sen stack Adde iväg till sina kompisar, och jag träffade Am istället. Tat was vely najs myeez. Vi gjorde vad vi alltid brukar göra, bara prata om allting. Mest om våra förhållanden, och sånt. Skönt att få snacka med henne igen :) Man orkar ju inte skriva om allt som händer på sms hela tiden! Köpte underkläder. Jag är dålig på att köpa underkläder egentligen, för jag är grymt petig när det gäller bh:ar :c Köpte därför en som jag redan HAR fast i en annan färg. Så den matchar balklänningen. Är det normalt att vara så fixerad vid en SKOLBAL!? Det är inte bra! Om något går snett kommer hela mitt liv vara förstört i ett par månader. Jag måste sluta läsa en prinsessas dabok.
Mötte upp med Adde igen och vi drog hem. Jag sov över hos honom och idag har vi gått på malmaskolans dag :) Det var kul, fast vi sög ju och klarade inte tipspromenaden! Åhh jag ville ha den där korgen med frukt. Och sparris.

Kom precis hem från bion, har sett the Last Song med Ebba och Astrid. Den var så himla sorglig! Hela biosalongen grät ju. Och Miley är inte alls någon dålig skådespelare. Hon är bra, hon bara suger på att gråta.
Nu vill jag se den med Adde. Önskar att han hade följt med.
Snälla gå med mig älskling

ÅHH OCH JAG SÅG BLONDAA PÅ BUSSEN IGÅR HEM TILL ADDE HAHA OCH DET ÄR bara jag som tycker jag är fett cool för det men VADDÅ han är nästan känd ju.. :(
Nu väntar en soft vecka och återigen en FREDAG jag längtar till väldigt mycket :)

Jag borde börja fota mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0