No är nog inte min grej.

HEJ vad jobbigt det är att det är en och en halv vecka kvar tills betygen sätts. (speciellt eftersom jag fått för mig att det var jättelångt kvar tills dess och skjutit fram ALLTING och kommer få IG i både fysik och kemi om jag inte gör om proven.)
Nästa vecka har jag teknikprov. Alltså, visst att jag är bäst men när det gäller NO vill min hjärna koncentrera sig på viktigare saker som att skolbalen är om två dar. Shit jag börjar bli helt nervös nu! Tänk om det inte ALLS blir som jag tänkt mig? (Okej det är väl ganska självklart att det inte blir HAHA tänker inte ens skriva ner mina önskedrömmar här, men till och med jag förstår att det inte kommer bli som på film.)
På torsdag (precis innan balen aaahhhhhhh) ska jag och Sheila ha lite girlie time och hon ska hjälpa mig fixa till mig c: Åh jag både längtar och inte längtar! Till balen alltså. Fast mest längtar jag. Adde kommer att vara balens snyggaste kille, det vet jag :)
Fick nya glasögon idag föresten. (det bryr sig alla om, okej?) haha var på stan med Astrid (efter att vi gått runt i håga i våra klackskor och sett helt retarded ut) och vi sög på att prioritera typ eh ÅH onödiga kläder först, coca cola sen, lite mer kläder och TIAROR <3 och SEN allt vi måste göra. Har i alla fall blivit klart med mitt biologiarbete idag YEY och gud vad tråkig jag är som bara skriver om skolan IGEN men hallå, jag hinner ju inte med något annat just nu! (dumma Kissie som uppdaterar sin blogg en gång i sekunden och tar upp ALL min tid som jag inte gör läxor på  nästan :c) NU ska jag fläta för det är viktigare att jag är snygg än att jag får G på proven. (ja.)
SÅHÄR PLUGGAR JAG:


Ärligt talat så hjälper det faktiskt! (hoppas jag) Nu vet jag hur man bygger en grund till ett hus. Det är säkert jättebra att veta i framtiden, för jag ska ju verkligen bli en sån.. som bygger hus.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Adde <3

Awwwwee söööet c: <3333

2010-05-19 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0