Pannkakskyrkan ftw!

Idag var jag på teater och såg på Bitterfittan med Astrid och Diana. Den var bra men som jag och Astrid kom fram till kan ingenting mäta sig med Peter Pan (och Soundtrack!). Efter teatern satt vi på de där bänkarna med massa kuddar och grejer utanför Royal bion. Åhhhh om de bara hade såna i Göteborg, då skulle man kanske överleva en natt utan boende. Fast ingen chans att vi INTE kommer få bo någonstans i Göteborg, för jag har BETT till GUD idag. Jag blev kinda hjärntvättad av pannkakskyrkan som gav oss pannkakor och bjöd in oss i deras husvagn. Det var mysigt men lite läskigt. Inte för att jag har någonting emot kristna eller så, men alltså. Jag tror bara inte på sånt. Fast man började ju överväga dedär lite när de började babbla på om hur snäll gud är och att han helar folk och såntdär. Om han kan göra mitt liv bra igen så är det värt det, I tell ya. (så nu kommer det vara sol imorgon när jag och älskling ska till stockholm. för gud älskar mig. och astrids rumpa.)
Och så var vi på genomfarten i några sekunder och kollade på ABRUNN, sjukt bra, jag ääälskar de *_*
Det var en rolig kväll oh yes :)

P.S Vad hände med pantgubben som skulle ha en pannkaka? o:

Kommentarer
Postat av: achtrid

Jag känner att jag har svikit pant-mannen :(

God loves my butttttt

2010-05-08 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0