Stalkers

Idag har jag upplevt något jag aldrig upplevt förut! Två stalkers!
Haha.
Najs dag faktiskt :) började vid halv elva, hade nationella i biologi, labb delen. Gick väl helt okej på själva labben, men sög ju när man skulle skriva?! Tyckte jag var fett duktig som skrev en halv sida, men sen fick jag höra av Diana att hon skrivit tre. Får väl satsa på ett MVG på biologiläxan istället (som jag kanske borde skriva på NU istället för skriva här.)
Trodde jag skulle bli helt ensam på lunchen eftersom jag inte känner någon i gruppen jag labbade med (är det bara jag som HATAR att sitta ensam på lunchen? jag tycker det är så sjukt pinsamt att stå mitt i matan och kolla helt jättedumt på alla som sitter och äter, för att hitta någon jag känner. Som tur är händer det inte så ofta att jag får sitta ensam. Typ aldrig. Men ändå.) men sen hittade jag Diana, så jag åt med henne och en Erik, Maxi och Harald som var konstig som vanligt för han SKRATTAR ALLTID NÄR HAN SER MIG. JAG ÄR INTE FUL. Fast Maxi är konstigare. Man äter inte ÄPPELPAJ med VANILJSÅS tillsammans med FALAFEL.

Sen cyklade jag ner på stan och mötte Diana (igen) och Astrid, vi letade efter en balklänning til Diana. Jag hittade min drömklänning på mäster Arnes. Åh vad ledsen jag blev, varför ska allt vara så DYRT?
Vi hittade ingenting till Diana, bara massor åt oss själva, men istället blev vi förföljda av två småkillar! Eller de var väl inte jättesmå. Kanske ett/två år yngre än oss. De var roliga och väldigt odiskreta. B.R.A.Z.A är så mycket bättre, I tell ya. Men vad det är tänker jag inte säga för det är HEMLIGT. Jag fattade att de förföljde oss redan från början, när de reste på sig från några stolar i st:per och sa "oj oj oj då." och skrattade till lite och började gå efter oss. Det blev ganska uppenbart att de var stalkers när de gick in i samma skoaffär som vi och gick ut precis efter oss. Vi försökte skaka av oss de genom att gå in i en underklädesbutik, men de stannade bara utanför. Vilka fegisar. Sen blev de förvirrade när vi splittade upp oss på Åhléns och sen försvann de.
Vi kan väl inte rå för att vi är så snygga :)

Det känns som att ingen kommer orka läsa det här inlägget. Men jag är trött och har sett Fish Tank och den var bara deprimerande rakt igenom så jag behöver skriva så jag blir på bättre humör. Det är därför jag skriver massa strunt. HAHA vilket fult ord strunt är. lol.
Oh ja, jag kan skriva på min biologiläxa. SKITKUL.

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag läste jag läste, hahahah!

:DDD:D:



allvarligt jag tror de spanade in oss >.>

2010-05-13 @ 12:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0