Danny the dog

Precis sett danny the dog. Och lekt med skumtomtar. Jag vet inte om jag är pigg, trött, eller övertrött för jag kan inte tänka. Jag borde inte se på film på nätterna, jag borde göra annat. Men det är så mysigt att vara med älskling <3 Danny the dog var sjukt bra också. Nu ska vi se RENT. Har letat i flera år efter den filmen, men den finns bara som vanlig inspelad brodway musikal. har inte hittat den som film (filmen och musikalinspelningen är helt olika saker, förutom handlingen dårå) förrän NU när jag hittade den som hyrfilm på hemmakväll. Helt överlycklig, det är en av mina favoritfilmer <3

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill se Rent,velat sett den sjukt länge!!! :D

2010-11-21 @ 16:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0