DU UNDRAR HUR DET KOMMER LÅÅÅTAAAA

Linnros tar över mitt liv, hans låtar gör mig lite lyckligare.
Trodde den här dagen skulle bli skit då jag hatar fredagskvällar utan något att göra, men med lite pepp från mina tjejer gick det bättre ♥
Tummen upp för gratis varm choklad också c:
Efter skolan gick jag, Erik och Niklas på stan en stund. HAHAHAHA tråkigt det var :( Roliga killar men vad finns det att göra i Uppsala egentligen? Gav Erik fetaste dissen FÖRLÅÅÅÅT, trodde jag skulle åka hem men stannade kvar på stan av nån anledning. Gick till donken för tänkte att jag skulle hitta Emma där, och ja, där satt hon och Maja och HEEEJ FRIIIDAAAA. Satt där ett tag tills jag fick tag på Adde, då fikade jag med honom och hans mamma. Nu känns det inte lika hemskt att vara ensam en fredagskväll när man har awesome planer för imorn, nästa helg, och jullovet!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Alltså sluta lägga upp bilder på han jag blir helt "HAHA ÅHÅH, eeeeeeehe" dregeeel



gosh mer oskar konsert!

2010-11-26 @ 21:53:18
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Logga in på msn!

2010-11-26 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0