Dvärgar
Precis varit hos Sheila och kollat på ung och bortskämd. Det var kul. Hon gästbloggade så bäst för er att ni kollar in hennes blogg så att hon får lika många besökare som jag :))))))
Det var inte kul att gå hem. Hågaby är asläskigt på kvällarna, finns dvärgar här o grejer.. Jag hatar dvärgar, och jag hatar alla som påstår att jag är en av de. Jag är ju så söt och brukar inte dansa naken till popcornlåten om somrarna.
Nämen det finns iaf våldtäcktsmän som står bakom lekstugan jag går förbi varje gång jag ska hem, det är inte okej. Men med dear old Brittan i lurarna gick det rätt bra att ta sig hem ikväll.

Är ASTAGGAD just nu. Inför massa saker. Typ nästa sommar. Peace and love, metaltown, west coast riot (pier pressure?), sweden rock, way out west... Ska börja spara redan nu så att jag får råd för allt det där. Och längtar sjukt mycket till nyår också. Har fått fira ensam varje år sen min bästis flyttade till gotland när jag var 6. När jag var liten brukade pappa hänga med ut vid tolvslaget men nu på senare tid har han föredragit att sova. Can't blame him. Skulle haft en fest ett år men så blev jag sjuk precis innan. SÅÅÅ typiskt. Men i år ska jag vara med Adde och hans släkt, få fira nyår på RIKTIGT.
Längtar tills helgen också, då kommer Erika hit från stockholm, sjukt hur mycket man kan sakna den tjejen <3 Ska väl hitta på nåt kul med Emma på fredag också :)<3 TRÖSTÄTA TRÖSTÄTA TRÖSTÄTA.

Älskar att va taggad på saker, man blir så himla glad! Minns en gång när jag var ledsen och Adde sa till mig att sluta tänka på nuet hela tiden, "Tänk framåt". Shit vad det har hjälpt mig, tänker framåt hela tiden nu. Har planer för varje dag så jag inte deppar ihop ♥

Nu ska jag se på Hannah Montana. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: TonyHawkssister

ÅÅÅHHH P&L,FETT KUUUUUUUL!!! VILKA SKA DU DIT MED? :o

2010-11-30 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0