För en minut sen var du min <3

Och det är du nu med, älskar dig över allt annat <3



Har haft en otroligt mysig helg, (förutom att jag haft Oskar Linnros låtar i huvet hela tiden.. Alltså visst att han är bra. bäst. otrolig. Men jag hatarhatarhataR att ha låtar på hjärnan. Heter det i/på huvet/i/på hjärnan?)
GEEENOOOOOM EEEEEEEELD.
Adde var här igår (och inatt, och idag, men inte nu D:) och vi bestämde oss för att göra knäck. OM DU ALDRIG PROVAT HUR KAN DU DÅ VARA SÄKER.
Ah det gick ju åthelvete men pappa tyckte det var gott iaf, för han gillar ju brända grejer. HAHAHAHA jag och älsklingen kommer få ha hembiträde när vi flyttar hemifrån ju :(
På kvällen såg vi Black Books och sen Punk Attitude, fast då somnade jag. Den är intressant men inte så bra att se på när man är trött KANSKE. Sen vaknade jag till när jag såg att det var Gavin & Stacey maraton på BBC hd. Fast jag såg bara ett avsnitt. Eller kanske två. Alltså Adde tycker inte det är så kul. Jag skulle kunnat kolla hela natten utan att bli trött <3 <3 <3 <3 <3< 3




Så Adde sov hos mig, och så sov vi bort hela morgonen och jag ville göra lussebullar, så då gjorde vi det. De blev faktiskt goda och fina (y) HAHAH och vi såg på Sunes Jul. ÄLSKAR pappan <3
Nu har Adde åkt hem och allt är precis lika kallt och tomt och ensamt som det brukar vara när han åker hem.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0