Fortsätt simma

Min blogg faller ihop utan Astrid.

Världens mest ovärda skoldag idag. Vi hade temadag vilket tydligen innebar ett himla springande fram och tillbaka till linnéskolan.. Det blev lite för mycket regn så jag, Emelie och Emma satt och spelade nakenspel på hamsterpaj istället. Också kul.
Det var också internationella sparka wow-spelare på smalbenet-dagen idag. Trots att jag slutat spela fick jag ett par sparkar och lite till av några mobbade ungar som missuppfattade det hela och trodde att sparka innebar "dra, slita, släpa, slå och kasta på marken". Tur att man hade sina riktiga vänner där som kunde skydda en. I will love you forever <3

Älskling kom förbi efter skolan och kollade klart på nionde säsongen av vänner med mig ♥
Imorn är det matteprov, känner mig helt lost eftersom jag ligger 50 tal efter och inte har någon aning om vad vi ens har på matteprovet.. Erik lär mig om ränta nu, Går ju rätt bra. Vad skulle jag göra utan mina klasskompisar?

Är assur för sf:s hemsida tar inte emot nordeakort så måste springa ner till bion på lunchen imorn och köpa massa biljetter till hp premiären. HELVETE de har ju inte öppet då. ÅHHH JOBBIGT. Fortsätt simma....?

Tar tillbaka det där om att det går bra med matten föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0