I guess we'll be fine.

Chill dag idag. Vaknade, märkte att jag hade ont i halsen, så låg kvar i stället för att dra mig till UNT med resten av klassen. Var hemma och spelade piano istället. Jag spelade jättemycket när jag var liten, sen slutade jag för att jag ville hålla på med mer balla saker. Typ SKEJTBOARD OCH TRUMMOR HAHAHAHAAHAHAH, fattar varför jag vart söndermobbad i skolan i mellanstadiet. Det var ca 4-5 år sen jag slutade spela, men nu har jag börjat igen. Känns underbart att ha något att hålla på med på fritiden, börjar hitta tillbaka till mig själv igen. Alltid något :)



Hahah usch. Gammal bild.

Åkte till katte kl 1 för att Daniel var så "ensam" och hade "godis". Godis hade han, ensam var han då inte! Waste på hemmatid :(
Hade alltså en lektion idag, historia. Vi såg en film jag redan sett HAHAHAH värt, eller inte. Tog en promenad till busshållplatsen med Daniel och en stor kopp choklad efter skolan och planerade lite inför vintern :) Fick lussebullar av han också, snellis!
Nu ska jag ta en dusch och sedan plugga spanska till förhöret imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0