In my world

Har skrivit ca 10000000000 inlägg idag men raderat allt innan jag ens hunnit lägga upp för att de var så goddamn tråkiga. Man måste ju hålla sin bloggstandard, kan ju inte ha ett tråkigt inlägg mitt bland alla roliga, det blir ju helt.... fel.
Men när man kollat på Hannah Montana från 11 till 7 finns det inte så mycket att skriva om, mer än SAY WHAAAAAT.
Därför kopierar jag den här listan (för det är så underbart att läsa andras listor), för då slipper jag göra halva jobbet själv, smart va?

Visste du...

att jag vill - HA THE BEST OF BOTH WORLDS
att jag har - en hjärna ungefär lika stor som en pingisboll efter 15 hannah montana avsnitt.
att min senaste kyss - var underbar
att jag lyssnar mycket på - musik som förstör mina mattelektioner
att jag funderar på -  vad det är för gott sheila tar med sig till mig (!)
att jag pratar - med Sheila just nu
att jag inte gillar – rico
att min första riktiga kyss – vill jag helst glömma
att jag avskyr när folk snackar - överhuvudtaget. :D
att kärlek är – det sheila just tog med sig
att jag gillar – mig själv <3 vem gör inte?
att jag alltid kommer att – frysa i den här förbannade lägenheten
att jag är hemligt förälskad i – Jackson Stewart, han är så fin <3
att sist jag grät var – när jag kollade mig i spegeln för jag tycker så synd om alla som inte får se ut som jag.
att min mobiltelefon är – något jag knappt vågar använda sen erik ändrade alla ljud
att när jag vaknar på morgonen – försover jag mig
att innan jag går och lägger mig – leker jag med mig själv. ;))) HAHAHAHAH
att idag har jag – Ja, vad har jag gjort idag?
att jag just nu tänker på - vad jag har för ringsignal på mobilen
att i kväll ska jag – vara hemma ännu en fredagskväll
att jag hoppas – att sheila lyckas fixa min mobil
att jag verkligen vill – äta marsmallows. Åh, det gör jag ju!

Kommentarer
Postat av: ebbsaaaa

HAHHAa schhhhöön sylvia!

bra uppdaterat! (guldstjärna *)

2010-11-19 @ 20:03:33
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0