Keep on falling

Håkan Hellström är underbar.
Jag lyssnar inte på hans musik, den enda text jag kan är halva "känn ingen sorg för mig i göteborg" och hela stan vill ha dig, kom igen lena.
Kom igen.
Ändå fick han mig att gråta av lycka. Hur lyckas han? Tycker han är helt okej på skiva, helt AWESOME live. Underbart var det. Nog aldrig varit på en så lyckad konsert i mitt liv, önskar jag var kvar där.

Jag och Adde stack till enskede efteråt och eldade upp ikeapåsar och granar i skogen med hans homies. Jag frös och mådde inte så bra så det hade nog vart bättre om jag åkt hem, tror inte jag gjorde sånt bra intryck på Addes vänner, men runt två gick vi hem till Emil och Jakob där jag och Adde fick sova. Vakna vid 10 o märkte att jag börjar bli förkyld, kul.
Det var tänkt att jag och Adde skulle göra pannkakastårta idag men jag är så himla trött så det får bli en annan gång.
Usch är på världens sämsta humör idag, längtar faktiskt tills skolan, då slipper jag iaf sitta hemma och deppa.

Kommentarer
Postat av: Adde

Men jag tänker ändå komma o mysa lite senare <3

2010-11-14 @ 13:50:23
Postat av: Carl

Du får det låta så negativt :(

2010-11-14 @ 14:11:10
Postat av: Sylvia

Men jag mådde iiiillaaa och frös, ingenting är så kul då DDDD: Flååååt

2010-11-14 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0