Where did I go wrong, I lost a friend

Skoldan var rätt kul idag, var faktiskt på bra humör. Erik tyckte jag var fett otrevlig men det tar ett tag för mig att vänja av mig att vara dryg mot han, är ju inte van vid att han är snäll.. Sorri Jimmie!
Precis haft pianolektion, det gick rätt uselt xd Hade glömt hur svårt det är att spela piano, trodde det skulle va skitlätt att träna upp min skills igen :c Håller på att lära mig How to save a life av The fray. Den är så fin och har en rätt stor betydelse för mig så även fast det inte går tänker jag lära mig den (y)



Usch det är så himla kallt, mina händer är helt stela, får sitta o skriva i vantar. Nu måste jag plugga so. 50 sidor, hurra. Sen ska jag jobba, och sen hoppas jag på att nån schysst granne kan hämta mitt skrivbord (ROBIN!!!)

Längtar tills efter jul, då ska jag och Adde köpa en ny kamera.. eller ah mest jag eftersom det var jag som förstörde vår gamla. Bra, Sylvia, du är så galet smidig. Då blir det mer bilder i min blogg, och då blir den roligare. Om den nu kan bli roligare än såhär. Har ju en filmkamera som jag brukar fota med, men den börjar krascha lite smått så bilderna blir inge bra. :( Nu måste jag plugga. Fast jag vill inte. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0