Zed's dead, baby

Mysig natt, lyckades iaf hålla mig vaken till fem, sen somnade både jag och Adde till The exorcism of Emily Rose. Såg klart den på morgonen istället, den var helt ok, hon som spelade Emily var en sjukt bra skådis. Tyckte inte den var så läskig dock. Hahah har ni märkt hur mycket jag använder ordet "dock"? Älskar det. Tönt Sylvia :( eller inte. Ganska cool. Jag föddes ju till cool, det sa Simon. Eller hur?

Åkte o kollade på skrivbordet jag ska köpa sen, det heter ROBIN HAHAHA SOM I ROBIN KELLER



Usch, var lika jobbigt som alltid att åka hem från Adde. Älskar honom så obeskrivligt mycket, vill vara hos honom hela tiden. Sjukt. ♥
Det var ingen hemma när jag kom hem, det var ASLÄSKIGT, helt mörkt och hade ju precis sett exorcist filmen.. Det blir alltid så, om jag inte blir rädd för själva filmen är jag asrädd efteråt, och tvärtom.
Så hade ett litet mini-spa för mig själv, alltid uppiggande :p Sen bad jag Astrid komma så jag slapp vara ensam.

TJUGO PROCENT PÅ UL I HELA DECEMBER FTW!

Tänker gå o lägga mig astidigt ikväll, är alltid så grymt trött på morgnarna, blir asdeprimerad varje morgon. Intresseklubben antecknar. Tur att min varma choklad finns, den gör alltid allt lättare! Hm, undrar vem som kommer bjuda mig på det imorn.......? I believe Erik owe me.

Kommentarer
Postat av: Härligt, Härligt!

20%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%!!!



mmm, gott med beanässås.!



HAHAHAHA bilden :''))))''''''''''''<3 <3 <3 '))))))drawl

2010-11-21 @ 20:44:52
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

ROBIN

KOLLA

SHIT

FINT HÅR

*

2010-11-21 @ 20:45:40
Postat av: Sylvia

asså vaddå 20 %? jag fattar inte, Känns som att jag hört det förut, men jag vet inte...!????!!

2010-11-22 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0