baby baby baby OH

Idag var jag sjuk (. . ./Ebba) Jag har syndat och varit lite för nördig och kollat på en prinsessas dagbok. Jag ser på den ungefär en gång varannan månad, och fortfarande blir jag lycklig av att se den. Underbar <3


Haha älskar när hon ba "SHUT. UP." Hahahaha <3
Sedan kom Adde hem till mig med en ros och ben & jerrys för att pigga upp mig lite, så hiiiiimla sött, gud vad jag älskar den killen :* vi kollade på liftarens guide till galaxen. Så galet flummig film xD
Mer har inte hänt idag, det händer inte så mycket när man är sjuk, men kan tänka mig att de i klassen har legat på dödsbädden för att de saknar mig så mycket.



Myspys.
Nu ska jag duscha, sen ska jag plugga. Skitkul. Längtar till höstlovet <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR liftarens guide till galaxen. har tänkt läsa den i flera år nu! haha jag är så lat. Men filmen äger

2010-10-19 @ 20:36:59
Postat av: Anonym

/ASTID

2010-10-19 @ 20:37:45
Postat av: tille

jag älskar den filmen även fast jag är 18 år! så mysig!

2010-10-22 @ 19:24:23
URL: http://ttilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0