Det tekniska geniet gör det igen.

Hola qué tal.
= Ungefär så mycket jag lärt mig under mina spansklektioner. Tur att man har ett franskapro som tror han är bäst på spanska vid min sida. Hej malin :o

Jag älskar fredagar av den anledningen att vi bara har två lektioner och slutar kl 12. Har lånat Jane Austens bok "Emma" som jag ska läsa på svenskan :) Ville egentligen låna boken "Orgasm" men jag vågade inte för en kille kollade konstigt på mig när jag gick till erotikhyllan.



Efter skolan gick jag på stan med Adde, han har precis fått hem sitt ps3 och skulle köpa guitar hero :)
Vi drack lyxshake. Åh, så himla god är den. Den gör mig lycklig, får solar att regna ner över hela världen och då älskar jag alla som finns.



Yeah mf I'm a happy bitch.
En bitch är jag i alla fall, enligt Rikard :( Jag vet inte om han stavas med ck eller bara med k :(

Resten av denna regniga eftermiddag har spenderats med den sagda boken "Emma", ett par ostmackor och en kopp té. Fast jag läste inte Emma. Jag borde, men Disney Channel sa något annat.
Jag funderar på om jag borde byta till blogspot för där kan man infoga videos. Fast det kanske man kan här med. Men jag kan ju inte ens slänga upp en header för jag vet inte hur man göööööööööööööööör!
Blogspot är enklare.
Men palla byta blogg.

Ikväll blir det CAMP ROCK TVÅ JAAAAAAAAAAA, med Astrid och Iris JAAAAAAAA!

Ska testa om det funkar att lägga in en video.. Ehuhm.
Nähä. Nä.

http://www.youtube.com/watch?v=vtRFKTtaYRg



Hjärtahjärtahjärta ♥




Är det där en film? ._.
Ja det är det! HAH! Och folk säger att jag är oteknisk. Vad säger ni nu då, va?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej Sylvia, jag kan 1. inte scrolla på er datormus och 2. inte stava med ert tangentbord. 3. BRA ATT DU BLOGGAR! :D

2010-09-17 @ 18:41:17
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0