DET HÄR GJORDE JAG IDAG och igår

HEJ! DET ÄR MÅNDAG.
Det var jättekul att få träffa alla på skolan igen, kändes som att den här helgen var längre än vanligt. Hade t om saknat mattelektionerna, blir så himla kul att räkna när man har Karolina! ♥

Spanskan var..
jag vågar inte gå på spanska längre
läraren skrek på klassen två gånger den här lektionen, visst att hon är sur varje dag men SÅHÄR SUR?!?!?! :s Blev på jättedåligt humör, försökte avreagera mig på Josef men han bara brölade i mitt öra... Skönaste killen nånsin!

Jag har ASONT i mina fingrar och kan knappt skriva, kom igång med pianot och satt och spelade jättelänge. Jag Ä-L-S-K-A-R det verkligen när man får flyt. :DDDDDD

Älskar inte att internet på den här datorn inte fungerar, och allt utom facebook fungerar på laptopen.. ?


Kom på att det var länge sen jag la upp ett foto där jag har glasögon och inte har redigerat till max. Har blivit så kräsen sen jag skaffade linser!




Astrid var här igår och återupplivade vårt gamla band Billy the Band. Vi kör på bondig stil nu.. trendigt.

GALET SNYGGA TJEJER

Seriöst, har skrivit på det här inlägget i två timmar nu för att internet vägrat ladda upp alla bilder. NU FÅR NI F*N TA OCH KOMMENTERA SÅ SOM JAG SLITER FÖR ER SKULL!!!!!!!!!!!!!!1!!11!!1!

Edit: .......... OGDGFJDFGFJHDFHDH SÅ TAR DET HUNDRA ÅR TILLS INLÄGGET SYNS OCH SÅ MÄÄÄRKERR JAAAAG ATT JAAAG SKREV FEEEL PÅ EN GREEEEEJ (gud vad sexig att dra ut på orden, lite som Robin Keller gör när han pratar) SÅ MÅSTE UPPDATERA IGEEEEEEEN VÄNTA HUNDRA ÅR TILL SKULLE JU SOVIT NU FÖRIHELVETE GHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. KUL ATT BLOGGA I TVÅ TIMMAR FÅR JU INTE ENS BETALT FÖR DET HÄR. PPPAIGGGGSHHHHHHHRAGERAGERAGE kommentera eller DÖ seriöst.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

gillar bilden fattar inte varför du ska klaga så mycket på glasögonen du ser ju jättebra ut i glasögon också. Haha lyssnade på billy the band också skön låt asså ;P

2011-04-11 @ 23:18:16
Postat av: Gud

Hej. Du är tuff.

2011-04-11 @ 23:37:47
Postat av: ebba

skitsnygg bild på dig :*

du passar asbra i glasögon

2011-04-12 @ 01:12:19
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/
Postat av: Astrid

ASSÅ HAHAHAHHA DU ÄR BÄST! HAR INTE LYSSNAT OPÅ våran låt än för är i skolan men ska göra det sen. fett värt. MMMMM DU ÄR SÅ FIN JUU

2011-04-12 @ 14:26:14
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad jag är braaaaaaaaaaaaaaa.

2011-04-12 @ 16:57:01
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Anonym

SYLVIA SKRIV ETT INLÄGG TILLÄGNAT SIESTA!!!! :P

du är fin i både glasögon och linser :D

2011-04-12 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0