Jag är en G-klav och du är en F-klav.

Härlig dag!
Sheila är världens bästa väckarklocka. Kom upp i tid idag igen, och hann få i mina linser! HURRRRA.
Seg dag i skolan, men efteråt lyckades jag bli klar med mitt case. Eller jag vettefan, har inte läst igenom det, Erik skrev slutet, jag vet inte om det blev så bra......... jorå.
Fick lyxskjuts hem på Sebbes moppe, jobbade i affärn, duschade rekordsnabbt och hann gå på stan en stund med Astrid innan alla affärer stängde och Astrid drog hem. Jag gick till genomfarten och var med Sebbe & Daniel och deras vänner. De skulle på någon körgrej i domkyrkan så jag hängde med en stund och sedan åkte jag och Sebbe till Hijazz och träffade Astrid där. SKAAAAAAANSEEEEEEEEEEEEN!!!!!!! ♥ Var segt i början, men sen kom alla igång. UNDERBART!! SKAnsen får mig så GALET LYCKLIG.

Är trött nu. Som tur har jag ingen skola imorgon. Jag ska till Stockholm och göra en jättespännande grej! Skriver om det imorn. GODNATT


Kommentarer
Postat av: Andréa

Söt är du!

2011-04-07 @ 10:40:41
URL: http://andreacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0