Jag har väl aldrig varit bra på pauser.

-slut på bloggpaus- :DDDDDD Fick ju så många protestkommentarer av alla mina söta läsare älskar eeeeer.  AHAHHAHA känn ironin. Men i alla fall. Min syster sitter i köket och ger mig godis. She wont stop giving! Kände att jag behövde uttrycka min glädje här i bloggen.

HURRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hatar att det är vår ute och att jag inte är ute. Jag var ute igår kväll med Erik, men det var ingen sol då. Det kändes som en ganska tragisk lördagskväll, no offence Erik (eller jo föresten!! c:) men bättre det än att spela LoL kanske. Har nu Leauge of Legends (kan jag ens stava det?) på min dator... thanks to Josef. Jag förstår inte så mycket men är grym i alla fall.

Idag har jag mest suttit på en buss (och pratat mycket med Am i telefon), och så köpte jag en tröja på carlings. Skiiiiiitsnygg ♥ OCH JAG KOM PÅ ATT JAG HAR EN VÄRDECHECK PÅ SKOPUNKTEN!!!!! :DDDDD Funderar på att köpa nya skor redan ikväll.. fast visst ja det är söndag. Ska iaf till Sävja ikväll med Astrid och se på musikaaal! Och imorn ska jag käka sushi med några vänner :) Var tänkt att Elsa skulle komma men så blev hon sjuk :(

Nu messade Astrid mig och sa att hon har en överraskning! O-M-G!!!!! :D
(nyss försökte pappa lura mig men jag gick inte på det för att jag är ett mattesnille. Hejdå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0