The bass is getting bigger!

Har Shimo här! :) Hon står i pappas t-shirt och äter b&j...

1:a April idag. SÅKLART blev jag lurad direkt på morgonen, av mamma. "Du ska till tandläkaren idag!" ........ sämsta ever, men klart jag gick på det. Precis när jag kom till skolan träffade jag Elin och hon sa att spanskan var inställd. Gick dock inte på den... :))) Vi hade iaf håltimme från svenskan, så jag och några tjejer drog hem till mig och gjorde asgod mat, och åt glass :)

(Karolinas bild :) <3)


Hade bara en lektion sen, och efter det mötte jag Louise och vi gick på stan ett tag! HAHAHHAHHAHAHAHAH. Vi två. på stan. Är ingen bra kombination. Så vi gick till genomfarten istället och träffade Astrid och hennes vänner ett tag. Sen sprang de till bussen och vi gick och mötte Shimo på UKK :)

Nu ikväll har jag och Shimo ätit på chinaresturang med Niklas, Klas, Mr Morell och Fabian. HAHAHAHA på det med. ♥ Nu står hon och skrattar åt min Joe-Jonas penna ;c Lite fler texter tillkommer på min vägg, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0