This is a strange picture







Jag hatar att våren tvingar en att vara lycklig och att man blir lycklig av att se värmen, lycklig fast så är man inte det rakt igenom för att
du var inte den som gjorde mig lycklig, du var snarare den som inte gjorde mig lycklig
det som gjorde mig lycklig var att få vara lycklig med dig
och vad är det för mening med att vara lycklig när du inte är med
jag vill ju att det ska vara du som går barfota med mig i Hågaby och kramar om mig för att du ser hur jag är glad igen
det räcker inte att jag vet om det själv för jag blir ledsen när jag är lycklig utan dig
jag visste att våren skulle komma och med våren kommer känslan
jag hade helt glömt hur jag kände

jag ber dig, gör mig olycklig igen


Kommentarer
Postat av: Din Bonde

Jag förstod typ inget av det där fast jag förstod ju vad du menade. Och var inte ledsen, de ordnar sig, det gör det alltid! <3

2011-04-11 @ 21:37:17
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0